Wednesday, August 12, 2015


online shopping




הפריטים נרכשו מASOS- אחת החברות הגדולות והטובות ביותר לרכישת בגדים דרך האינטרנט.
יש מספר כללים שצריך לזכור:
בפעם הראשונה שאת מבצעת רכישה, תרכשי לא יותר מפריט אחד על מנת לבדוק את המידה שלך.
הנעליים של ASOS בדר"כ קטנות יותר, מידה 39 מקבילה ל7UK בניגוד למדריך מידות שלהם.
תסתכלי כל הזמן ב- OUTLET, המחירים שם טובים וסבירים יותר.
מאחר ויש כ"כ הרבה פריטים באתר תנסי למיין בעזרת הסרגל מצד שמאל.
את יכולה למיין לפי מחיר ככה שתראי קודם את הפריטים הזולים יותר.
זכרי שאסור לעשות הזמנה ביותר מ75$.
בהצלחה!

חצאית -ASOS Skirt With Utility Detail
תיק-ASOS Smart Satchel Bag With Metal Flap Detail
סריג-Warehouse Check Jumper

No comments:

Post a Comment

about me

My photo
שמי שרית שבח, חיה ונושמת אופנה מגיל צעיר מאוד. עקב האהבה הגדולה שלי לאופנה וסטיילינג החלטתי לפתוח בלוג על מנת לשתף אתכן במחשבות שלי, בעיצובים שלי ובכל החלומות הגדולים שלי בתחום ע"י פוסטים ותמונות. בנוסף לכך אני מהנדסת תרופות, אישה ואמא במשרה מלאה. הבלוג ייתן הצצה לעולם שלי וילמד אתכן איך ניתן לשלב אופנה עם צניעות. ברוכות הבאות!