Tuesday, August 18, 2015


all about Balck and White



שונה אבל יפה.
מעצבי האופנה הגדולים יצאו לקולקציית סתיו 2015 עם שילובים מדהימים של פסים עם פסים בשחור לבן.
החלטתי לתת לזה את הפירוש שלי ולשלב נקודות עם פסים.
במידה ואתן בוחרות ללכת על הדפסים גם בחצאית וגם בחולצה תשתדלו שההדפס לא יהיה עמוס מדי ואם בחרתם בשחור ולבן זה יהיה שילוב מושלם.
התיק והמטפחת בגוונים הנכונים כי הם משתלבים אחד עם השני ושוברים את השחור לבן.

חולצה- TOP SHOP
חצאית- http://www.shein.com/
תיק-  ASOS Western Tassel Suede And Leather Cross Body Bag
סנדלים- ALDO





No comments:

Post a Comment

about me

My photo
שמי שרית שבח, חיה ונושמת אופנה מגיל צעיר מאוד. עקב האהבה הגדולה שלי לאופנה וסטיילינג החלטתי לפתוח בלוג על מנת לשתף אתכן במחשבות שלי, בעיצובים שלי ובכל החלומות הגדולים שלי בתחום ע"י פוסטים ותמונות. בנוסף לכך אני מהנדסת תרופות, אישה ואמא במשרה מלאה. הבלוג ייתן הצצה לעולם שלי וילמד אתכן איך ניתן לשלב אופנה עם צניעות. ברוכות הבאות!